bloggeri-bloggera!

Julen närmar sig, men snön behagar inte falla ner över staden. Mörkret lyses upp av en brasa i skogen, grillad korv och rökens doft kryper in i kläderna. Det känns helt sjukt... 21 december - snö fritt - och just hemkommen från flishögen... Hur är det möjligt, det är inte ens minus grader ute... *deppigt*
Men i goda vänners lag finns inga ledsna miner - enbart skratt, skvaller och trivsel! Måste säga att jag har världens bästa vänner! Det kan pratas om allt - känns oerhört tryggt! Vad skulle jag göra utan er?!


Fjärde advent nu!

Tiden går alldeles för fort!!... För det kan väl inte bara vara jag som tycker att tiden bara flyger förbi? Och snart är det ett nytt år oxå... Vart tog de 12 månaderna vägen som gått sedan det förra nyåret?? *poff* borta... Visst har det hänt en massa saker under detta år, men det känns ändå så konstigt! För det var ju inte så länge sedan man satt pch planerade inför förra nyår. Och nu helt plötsligt ska man planera ett nytt! Men först är det ju julafton som ska klaras utav... *mys-pys med familjen*  Ska bli skönt att komma hem! ♥


Kommentarer
Postat av: sara

Sv: Jo jag hitta nått bra, tror jag :p lill tjejen på 9 år tyckte om den allafall. Hon fick sånt man kan göra egna studsbollar med glitter & grejjer. tyckte hon om väldigt mycket. =)

2008-12-21 @ 12:11:55
URL: http://tarnqvist.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0