JAG ÄLSKAR DIG!!


Du är så oerhört söt, dina ord får mig att sväva som på rosa moln. När jag ser in i dina ögon försvinner jag bort för en stund. Din röst vidrör mig som ingens gjort förut! Dina smekningar känner jag fortfarande mot min hud. Jag är så glad att jag äntligen kan ta till mig det du säger... Så oerhört vacker och god du är! Vill inte leva utan dig... jag kan inte, dina andetag är mitt syre! Dina tankar om mig gör mig förundrad! JAG KLARAR ALLT!!!

Förlåt om jag är ego och bara skriver om mig själv... men det är väl det Bloggandet är till för?! *ler*


Till Dig... eller... rättare sagt till mig!! *tihi*


 

Men den här är till Dig... Tack för att du finns! *smile*
Önskar att jag alltid kommer att få ha dig i mitt liv! Du är en underbar människa!!!


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0