Någon som har ett par vingar över?

En söt och sprallig tjej som skrattar och ler. Men under ytan döljer sig något mer som ingen ser. Lycklig utanpå, men gråter inombords. Inuti hennes huvud - Ett kaos utan slut. Ibland verkar världen med dig så långt borta. Kanske är det nattens kalla mörker som skapar det eller så är det känslan av att detta kan vara slutet?


Jag sa en gång att "det händer dem som klarar av det" det var för att vi ska lära oss att resa oss upp igen. Jag förstod det då! Och jag förstår det faktiskt fortfarande! Vilka kloka ord det kan komma från mig ibland... tänk bara om de kunde komma oftare!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Änglar finns dom?? Jo jag vet två och båda råkar vara mina underbara döttrar...kram o tack för att jag har er!!!!!!!!

2008-12-22 @ 18:00:27

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0