UPPDATERING!

Efter vissa synpunkter från mina goá vänner och syster har sidan fått ett nytt utseende... Pga att deras webbläsare (nämner inte vilken - men det handlar om ett djur) inte klarade utav att se det jag skrivit utan att först ha markerat texten.

Men nu har jag räddat er från denna extra ansträngning det måste ha varit för er... Fy, ni kan inte ha haft det lätt!! Vad tänkte jag på?! Men jag hoppas nu att det ska vara till er belåtenhet!

Nå, vad tycker ni nu då? Inga kulor eller snöflingor ect!

Kram på er... Och tack för att jag fick någonting att göra! Love you All... ♥

  Måste jag översätta oxå? jaja... ;)
 


HAKUNA MATATA!! *smile*
vad skulle ni göra utan mig?
ATTACK!! is back...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!! Va snopen jag blev, trodde jag hamnat på fel blogg. Saknar snöflingorna, men den här sidan är oxå fin.Kul att du fick me korten från i torsdags!!!

Kram,kram!!!

2008-12-15 @ 15:27:51
Postat av: syster

Hahahaha ja nu syns de jätte bra...Tack så mycke...

Vill ju läsa va storasyster hittar på om dagarna juh...



Kram

2008-12-15 @ 23:49:10
URL: http://inami.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0