Beroende!

Detta är ju helt sjukt! Först det här med bloggen, man liksom tänker hela tiden på vad man ska skriva och vad man kan ta kort på... Sen har jag fått en adress till en sida på nätet.  En sida där man har koll på väder och läget på vägarna... Gissa vad jag sitter och tittar på nu... *s* Mmm just det! (sidan finns bland länkarna nere till höger) Man kan se ALLT från väglag och vind till temperaturer och nererbörd... Skiiit bra!!

Så NU har mamma ännu mer koll på mig... *s* kan tom se bilder från vissa vägar! *funderar* ...hoppas bara att hon förstår hur hon ska kolla, men det fixar hon säkert!
"sör bara"


MY WAY - OR THE HIGH WAY!

*attack*



Brent Anthony - my way (or the highway)


hittade även följande lilla fina video...
vet inte om jag ska skratta eller gråta!!



Marc Sigal - my way or highway...

JAG SKRATTAR!!! *asg* och gråter lite... *snyft*

ATTACK på *skratt* aj aj, min mage... *ha ha ha ha*
är även beroende av skratt...


Kommentarer
Postat av: mamma

HEJ!!! Jodå jag har kollat lite på hur vägarna o väglaget är o även lyssnat på sångerna,jag kan visste!!!....Ha de bra o sov gott, kramar!!

2008-11-25 @ 19:38:46

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0