Lördag´s kväll... & minnen...

Pappa´s hemma gjorde vin och städning... Städningen är snart avklarad och vinet snart uppdrucket! Det är bara minnena som kommer att finnas kvar när natten åter gryr till dag... samt en tom flaska och en betydligt renare och finare lägenhet! :)

 


Jon Secada- Just another day


(måste skriva av mig lite... de som känner mig och inte vill gråta ska nog kanske inte läsa vidare... så väl känner jag er...)
"Just another day" påminner mig om J.B... varför kunde jag inte fått en dag till med dig! Hade jag kunnat få säga hej då "på riktigt". Alla minnen... De som stannat kvar kommer att stanna för evigt! Jag vet att jag ältar det hela tiden... kan inte rå för det! Men det är som det är!... Vet att det även är jobbigt för min familj... och hans familj framför allt! Tyvärr har jag ingen kontakt längre med dem, den tog slut efter begravningen. Mötte hans pappa en gång när jag var på väg till graven, han tittade på mig och fortsatte gå rakt farm, det vart väl för mycket även för honom... men jag hörde ett "hej" vilket värmer mitt hjärta än idag!

Minns de molnen på himlen som sprack upp för solens strålar den stunden jag var på väg hem från sjukhuset. Jag visste att det var du... Du finns med mig! Jag vet det... Tack! MIN SKYDDSÄNGEL! trots att du sårade mig om och om igen när du levde...


Nä, nu ska jag piggna till... *s* sluta vara sentimental!! Livet går vidare... *skål ta mej fan*


Tack gumman för att du lyssnar! ...Älskar dig!
Idag är en speciell dag - Varje dag, Varje timme, Varje minut ...är Speciell!!
ATTACK på en ny dag!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!!Bra att du skriver av dig, de är som ett plåster att skriva,läsa de man skrivit o så gråta, viktigt, allt läker inte men livet känns lättare sen......Pappa är inte lite stolt över att du gillade vinet......Hör just nu barnskrik från pulkabacken, snön är nästan borta men vad gör det, de åker ändå!!Precis som ni gjorde....KRAM

2008-11-23 @ 17:26:56

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0