VARNING!!

LÄS EJ DETTA VID KÖRNING AV TUNGT FORDON! Men vem skulle sitta vid datorn samtidigt som han/hon/den/det satt på jobbet? Visst kan jag förstå de som sitter på sitt kontor och vill få lite avkoppling... Men när man sitter och kör!!?? Fast en del kanske inte har så mycket att göra som en annan på jobbet *s* Ja, så är det nog alldeles säkert!!  *duktiga jag!*

Ibland när jag är ute på mina äventyr på internet vet jag inte riktigt vilken sida jag ska utforska. Då skriver jag in "www" och så tänker jag "hm..". då faller det ju sig som naturligt att gå in på http://www.hm.se Men hm.se är inte alls vad det utger sig att vara (en samlingsplats för hummande personer). Jag tror att de flesta vet vad som finns på hm.se. Och även om jag inte vet vad jag letar efter, så vet jag att det inte är det jag letar efter -  inte för tillfället iallafall! ...

http://www.datum.nu är den enda sidan som är vad den utger sig för att vara!

Det jag känner för nu är att sova... Få vakna utvilad till en fredag då jag inte ska iväg för att jobba på kvällen, utan ut och ta en öl (eller två) och bara slappa! Ska bli så fruktansvärt skönt... Hoppas verkligen bara att jag kommer i säng någon/några timmar innan jag ska iväg till Hudiksvall, fast kan ju sova på vägen upp som tur är! "Da Blixten" ska ju köra... KANON!! ...fast jag ska köra hem... Mindre roligt!! Men men... Dagens samhälle är ju så, allt ska fördelas! Bara att bita i det sura äpplet! Blääää... *s*
Go natt! ATTACK på sängen... *springer*
(va fan då för... vem skulle hinna före?)

Kommentarer
Postat av: David

ja datum.se kan ju vara bra om man vill veta vilken dag det kan vara :P

2008-11-28 @ 17:39:01
URL: http://nattdavid.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0