Ännu en natt...

...av ett okänt antal nätter har jobbats. Jag funderar ofta på hur länge jag ska sitta och köra den sträckan som jag sitter och kör... det blir 2 år i sommar (4/6). Ibland undrar jag om det inte finns någonting annat att göra, och visst finns det de. Men vad vill jag göra då? Vet inte... Vill inte lämna yrket, det är så fruktansvärt roligt! Och jag vill inte sluta på Larssons... trivs riktigt bra! Jaja... jag fortsätter att tag till, det kan väl inte skada! Ska väl skratta mig lycklig att jag har ett jobb åtminstone, men det har blivit märkvärt mindre gods på linjen, så lite att kanske våra två bilar ska vara stående under sommaren. J-köpings bilarna ska visst vara stående... Tänkte ringa chefen idag och höra hur de har tänkt sig, har fortfarande inte lämnat in om semester än. Men om bilarna blir stående, ja då är det ju chefen som avgör när vi får vara lediga... fast jag har ju inget att passa in då baby ska jobba sina 12 timmars pass i hela sommaren.

Vart ju bjuden på fika uppe i Tönne igår kväll... Kul att känna sig uppskattad! Vart en kaffe och en macka med salami och fetaost... Ska du inte ha mer? fick jag höra sen... Men jag tyckte att det räckte, förutom påtåren i kaffe koppen då!

Nä, nu kommer de klassiska orden... 'Om jag skulle ta och sova då...' Längtat riktigt mycket efter sängen i natt, har känt mig konstig i huvudet...(Lite mer än vanligt? Ja!) Så nu säger jag go natt! ♥




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0