Äntligen helg!

Så här snabbt har nog ingen arbets vecka gått, inte som jag kan minnas iallafall! Underbart! HELG igen! Det har varit en av de bättre nätterna på länge måste jag faktiskt få säga. Torra fina vägar, bytet vart strax före halv tolv (tidigare i veckan har det blivit vid kvart i tolv, tolv) Var på terminalen igen vid 03.10... helt färdig för hemfärd var jag vid halv fyra. Mycket bra, mycket bra!

Strax innan jag åkte iväg igår ringde killen och berättade att han vunnit 1155 kr på en spel automat, så ikväll blir det Harry´s igen... Kyckling vingar! Mmm... Nam nam *haha* Han är ju bara så go´! För mina vinst pengar från trissen blir det nog inte så mycket för!! På de två nya jag köpte vart det 25 kr i vinst - så man kan säga att det vart plus, minus noll i slutändan, men jag kan väl ta och betala garderoben *haha* Tack för skjutsen hem föresten - hoppas du sover gott! Men det lär du nog göra... Inte blivit så många timmars sömn senaste dygnet! Go natt! ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0