Favorit i repris!

Den 21 mars vart det en låt spelad på radion för mig!!... (30-dagars arkivet, första delen - 16.53 in i programmet) Missade det totalt. Fick höra igår kväll av en chafför att 'för några veckor sedan spelades det en låt för dig, hörde du det?' Missade det totalt, hörde visserligen låten, men inte hälsningen före... Det var min underbara kusin Catarina som önskade 'Tingeling' låten för mig... När jag nyss lyssnade igenom de gamla programmen på sr.se så hörde jag den!!! Vart tårögd!!! Tack!! ♥


Någon annan som vill önska åt mig? *haha* Om du är vaken mellan 00.00 och 04.00 får du gärna önska en låt åt mig, så slipper jag känna mig så ensam!

RING STUDION 099-120 33 | E-posta [email protected] | SMS:a genom att skriva srvaken i ett ord följt av mellanslag och ditt meddelande till nummer 72250. SMS Kostar 3 kr + eventuell trafikavgift | VAKEN!  - hemsidan



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0