HÅRT!!!

Så kan natten beskrivas ganska så enkelt! Och då menar jag inte att det vart hårt pga sprit eller dylikt, utan madrasserna... Trodde knappt jag skulle kunna somna. Jag som trodde att det skulle bli en underbar natt att sova, visserligen var ju sällskapet ganska så hyfsat! *smile* Men som mamma sa "det tar tid att vänja sig" jo, det är väl så... har ju liksom sovit i de gamla ett antal år... Blir ledsen av bara tanken, att man inte tar sömnen på allvar. Att antalet timmar är det viktiga, men det är ju underlaget som gör att man orkar vara vaken! Nu har vi legat i soffan med täcke en stund, lite mjukare här ute *haha* Ska försöka mig på att få ner de gamla madrasserna i källaren, vill inte ha dem på högkant i köket längre!!! ♥




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0