Hemma

Vart ett stillsamt uppvaknande hos killen, vart sövd till ljudet av "Trolltyg i tomteskogen" ... låg och blundade samtidigt som jag läste replikerna och fick små suckar i mitt öra *haha* 'Vart är fjant? Här mamma... Här är jag'. Dagens första skratt fick jag till Ice Age... medans solens varma strålar kröp in mellan percienerna. Men nu sitter jag hemma och ska snart göra mig iordning för ännu en natt 'on da road'. Måste passa mig riktigt noga idag... men det började lite i morse utav mig själv... kom in på terminalen 'Jag har tyvärr bara sedlarna på stycket, de glömde lasta i Sundsvall' 'Ja, de där norrläningarna är bra sega... Men hur kunde de glömma det?' April april... Mmm... jag visste det fick jag som ett mumlade svar tillbaka...men lite roligt var det! *haha* Shit va klockan vart mycket, måste hitta någonting att äta oxå... ♥




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0