Inredning...

Eller början på ett nytt lugnt vardagsrum iallafall! Är riktigt nöjd, och det är väl huvudsaken. Köpte två nya bruna kuddar på Chilli, men det hade även kunnat bli en soffa, soffbord, tavlor, skålar, plädar... Oj va fina saker de hade, dit kommer jag definitivt åka igen! På IKEA vart det  nya gardiner, likadana som jag har i sovrummet fast gröna. Vart en helt annan känsla i rummet, lugn och harmoni! Just precis det jag behöver. Mina gamla gardiner, röda och tunna känner jag hade gjort sitt. Visst passade de fint till den stora röda ros tavlan jag har ovanför tv´n, men det här vart mycket bättre (de ska bara hänga till sig lite)

Vill inte åka iväg till jobbet nu! Vill bara vara hemma och titta på hur fint det vart. Kan komma upp en bild eller två under helgen, men det visar sig! Känns som en helhet i rummet nu! *haha* fan va jag skriver om hur bra det vart! Men är man nöjd så är man!!! Mamma och pappa hittade värsta fina soffan på Chilli, jag hittade ju dock en annan som jag ville ha. Vill ha, vill ha, vill ha... En dag så, eller kanske nästa månad! *smile* Sen vart det doftljus, sängkläder, grytlappar och grythandskar. Hmm.... nå mer?? Jo, en sak till baby! *hihi* kunde bara inte låta bli, såg den på 100 meter håll inne på IKEA, jag bara drogs mot den... inne på barn avdelningen! Men den var så söt så jag kunde inte låta bli, den eller han rättare sagt har redan fått en namn. Pappa fick döpa den till Charlie då det var det bästa namnet som vi kom på. Hoppas bara baby håller med, annars får han stanna hos mig!

Imorgon blir det att åka tillbaka till IKEA och köpa sängen jag kollade ut idag, samtidigt ska mamma o pappas nya soffa hämtas, så det löste sig med transporten ganska så enkelt! Tack för en fin dag!


Snart iväg och jobba... VILL INTE!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack själv för en trevlig dag och maten som du bjöd på.Jag känner som du, nu blir de ett nytt vardagsrum, hos oss oxå, så spännande att få en ny soffa, 14 år sen sist.Ska bli kul att se dina nya gardiner i morron.Kram på dig,vi ses efter 12 eller så?!!!

2009-04-24 @ 18:20:48

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0