Nice - skönt - härligt...

Satt inte ute på balkongen i mer är 45 min igår, men jag känner på överläppen att solen tog! *nöjd* Även nöjd över min lilla insats jag gjorde nu på morgon kvisten - får se hur det ser ut i dags ljus bara... var inte det lättaste att tvätta i en ficklampas sken - får säkerligen göras om, men det gör inget eftersom jag tycker det är roligt! Får se om ägaren märker nå bara. Kvällen/natten har iallafall gått riktigt bra! Torra vägar, sol och trevliga trafikanter! Nä, nu ska jag faktiskt ta och lägga mig i tid hör och häpna! Go natt!

Och nej mamma, det var aldrig någon fara för mitt liv när jag tog korten!  ;-)



Kommentarer
Postat av: mamma

Ok,inte livsfarligt kanske att ta kort när du kör,men....du känner ju mig!! Kram mamma

2009-04-07 @ 18:42:35

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0