seg-dag!

Lite småblåsigt ute idag, balkongdörren står öppen, fåglarna kvittrar... Vad har jag fått gjort idag då? Skrivit tidrapporterna för den senaste månaden... sen har jag fan inte gjort nå mer. Fick sms av mina föräldrar att de är på väg hem från kryssningen och att de hade haft det trevligt! *roligt* Solen skiner lite genom molnen, men det blir inte att cykla till jobbet idag, den måste gås igenom i helgen. Lät nå konstigt ifrån den igår, sen måste däcken pumpas. Blir nog en pyssel helg, skönt att bara ta de lugnt ... men tror nog iiinte att det kommer bli som jag tror, men det visar sig! *haha* Ha en trevlig fredagskväll så ska jag ta och jobba lite! ♥


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0