Snart snart snart ...

Ja... snart är det läggdax igen! Fattar att jag inte kunde sova i nästan 12 timmar igår - vart chockad när killen uppdaterade mig om det när jag öppnade ögonen, men det kändes som om jag kunde sova HUR länge som helst! Och jag trodde absolut inte att jag skulle börja gäspa nu... trotts att jag snart hade tänkt att släcka lampan. I morgon är det dax att börja jobba igen... Måste ju säga att det tar emot en del! Men det blir väl bra när man väl sitter där skulle jag tro 'tut-tut'

Så jag tar och säger go natt och hoppas att jag kommer sova så gott... (saknar myset) puss puss ♥



Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan!! Ja så var ledigheten slut, men de blir ju en kort arbetsvecka för dig!!Ta de lugnt på jobbet inatt.Ha de bra,kram från mamma, pappa o William!!!

2009-04-15 @ 11:10:38

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0