Till låt dig att le...

Satt i min egna lilla värld fylld av tankar och trötthet då jag hittade följande citat, kan du gissa vem som sagt dem?

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck."

"Här sitter jag och känner in rummet."

"Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting."

"Man känner aldrig sig så rik som när man plockar ut färskt bröd ur ugnen."

"När en katt ligger och sover i ett rum finns det inte mycket mer för en inredare att göra där."

"Här kommer huset att trivas bra, här kommer jag att trivas bra. Och vad kan det bli då? Jo, bara bra."

"Färgen är som en mogen äldre kvinna som klarar sig på egen hand."

"Nu kan jag inte vara kvar här längre. Jag börjar att få sådana här konstiga ögon. Jag ser en massa möjligheter."

Hittade dem på en annan blogg, men sen när jag skulle länka så hade jag klickat bort sidan och kan inte hitta tillbaka. Men finns det någon skönare människa på att beskriva känslor än Ernst Kirchsteiger!? Jag bara undrar!



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! En liten hälsning från gamlingarna som har åkt båt,helt otroligt roligt har vi haft,god mat o fint väder.Sven-Ingvarsuppträdanden m Niklas Strömstedt o så Lalla.Får abstinens om jag inte får höra "jag ringer på freda" snart.Ska nu iväg o jobba helg, ha de bra!! Kram o jättemycke TACK för julklappen!!!

2009-04-04 @ 14:00:20

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0