Torsdag 'morgon'

Iallafall för mig :) Två nätter kvar... det kan jag nog stå ut med! Får se om det kan bli en liten sväng till IKEA redan i morgon när jag vaknat, mor och far skulle dit, passa på att lifta med dem... Kollade på lite grejer i morse över nätet, och JA - det finns ju en del man vill ha!!! Skulle utan problem kunna göra om i hela lägenheten, men vart ska jag göra av allt det gammla då? Hmm... Allt vill jag ju inte köra till tippen. Skulle ha en större lägenhet! Fast det är väl tur att jag bara har en 2:a på 56kvm... vem vet vad jag annars skulle spara på mig? Kanske hade blivit en utav dem som fått besök av 'Rent hus'. Nä, fy! Hemska tanke. Men de gör ju ett dunder jobb måste jag säga. Killen och jag kollade på ett av avsnitten då de kastade 10 000 ton med skräp, 10 000 TON! Fatta hur mycket det är!!! Nä, så skulle jag aldrig vilja ha det!!!




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0