Trött, tröttare, tröttast!

Det är jag det! Att alltid nätterna mot tisdag ska vara så jobbiga... Vi konstaterade inatt att helgen är verkligen för kort när man jobbar 5 nätters vecka, och då alltid fredags natten! Blä, blä bläääää...

Nu ska jag slå slag i saken och lägga mig på en gång. Underbara gumman ska hjälpa mig att få bort de satans madrasserna som ockuperar hela mitt kök, kommer ju inte åt disken så jag kan diska - frustrerande!!! Så när kl är 12 ringer väckarklockan, men den kommer att ringa en gång innan det med. Kl 6 ska jag ringa och väcka baby som ska upp och jobba! Duktiga han! Men nu säger jag go natt och på åter seende läsande... *trött*



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0