tvättdag

Hade tänkt att blogga inatt, men kom inte ut på sidan för att kunna göra det! Så jag lade mig vid 04.00... Har för andra gången sovit i min nya säng och ryggen känns lite bättre faktiskt *skönt* Ska snart ner i tvättstugan för att lägga in en ny maskin med tvätt, skönt att få lite rena kläder igen! Men jag fattar inte varför vi bara får en tvättmaskin på 9 lägenheter?!

Kort arbetsvecka! Wohooo... Skönt med en FRI fredag som inte behövs bytas mot en semesterdag, utan att man får vara ledig ändå!



Kommentarer
Postat av: mamma

Javisst ja de är helg nu igen,tänker inte på de när jag jobbar som jag gör,är faktiskt oxå ledig fredag men jobbar sen på lördag igen.Och de där med sängen låter bekant,snart finns de ingen skönare säng än din,kram o sov gott.

2009-04-27 @ 23:27:29

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0