Underbart uppvaknande

Hamnade i säng ganska sent ändå igår/imorse. Orkade inte röra på mig, mitt huvud var så fruktansvärt tungt... men tillslut somnade jag iallafall... Tittade till på klockan när den var 12.50... 'bara några minuter till...' 20 min senare ringer telefonen... Baby!!!... Han uppdaterade mig om bilen, vart nå med oljeledningarna igår kväll då han väjde för en hare (DUMT) man ska inte väja... men man gör ju det ändå tyvärr. Men han kommer hem senare idag iallafall, men kanske får åka ner i morgon med reservdelar som kompisen 'Bosse bildoktor' hade hemma här i stan för att laga bilen... men det visar sig hur det går under dagen! Kanske jag får åka med och se hur det ser ut i Östergötland! Wohooo... Det ska vara redigt fint där har jag hört iallafall ;-D

Nä, OJOJOJ... nu är klockan så mycket så jag ska väl ta och slita mig från datorn... Laga lite mat och försöka slita mig från killens tröja (får se till att han lämnar en annan nästa gång, den här luktar inte han längre) Sen duscha och raka benen (som jag inte gör på arbetstid! men det finns ju bara en äkta tradar chaffis som sitter med rakapparaten i högsta hugg när man ringer! *haha* Ja, vad ska man annars göra när man jobbar!?!)




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0