Utmaning - igen

Här är en ny utmaning som jag hittade inne hos Tanja

HAR DU ? ..
Folköl i kylen: Nej, bara starka grejer här
Något husdjur : nej
Någon favoriträtt : Lasagne, Chili Con Carne (korv stroganoff o ris)
Någon flick/pojkvän : Ja, en underbar sådan! ♥
Puder på dig :  Japp
Några framtidsplaner : Ja, så klart! Hus, barn... och allt annat som jag vill göra med killen ♥
Någon sjukdom : nopp, frisk - så gott det går!
Gymkort : Nej
Några kärleksproblem : Nej, bara min osäkerhet i den ryggsäck som jag försöker/håller på att rensa
En homosexuell kompis : ja
Duschat idag : ja
Någon kompis som snarkar : säkert
Någon vän som spelar i ett band : en fd. klasskamrat som producerar lite låtar, har dock ingen kontakt idag. tror även en kollega jammar lite med sina vänner (har fortfarande inte fått låtarna *host*)
Några mvg:n : hade två *stolt*
Någon som förstår dig : Jo, mer än vad jag tror ibland - tack älskling!
Tuff kompis som kan försvara dig : Hon är ju inte med i försvaret för ingenting ;-)
Något beroende : HAha... Mmm... har ju det ♥
Fikat idag : nej, men en kaffe i Tönne kl 23 väntar
Nagellack : inte för tillfället, men när det blir så svart eller fransk manikyr
Någon vän som bor i ett annat land : Norge

VEM ? ..
Avskyr du : min abstinens
Hånar du : 'Fjanten', men det är ju med glimten i ögat
Delar du mest minnen med : hmm... mina vänner...
Längtar du mest efter : Morgan ♥
Stör du dig på : 'idioten' - att sånt man en gång blivit fri från ska 'förfölja' en... brrr...
Gosar du med : vänner på tv´n och M i minnet ;-)
Lagar mat : jag, men inte just nu, sitter ju vid datorn...
Diskar : gjorde jag när jag vaknade *stolt* vem skulle annars ha gjort det?...
Tror att den är någon : Jag såklart! Jag ska klara det här!!!

VILKEN ? ..
Tidning läser du : killens serietidningar på toa´n, ibland Örebroar´n
Buss åker du oftast : 14 + 31
Frisyr har du : utsläppt burr, vill klippa mig - Snart!!
Dag fyller du år : 27 oktober
Årstid föredrar du : vår, sommar o hösten
Stad är du uppväxt i : Nora

VAD ? ..
Gör du nu :
saknar baby, tittar på vänner o klockan (två timmar kvar till jobb)
Gör dig till en bra människa : snäll o omtänksam (hoppas det syns utåt)
Gör dig till en dålig människa : ovishet och abstinens
Vill du arbeta med : Hmm... vill nog inte köra lastbil resten av livet iaf, får se vad det kan bli...
Är roligast just nu : Joey i vänner
Har du på dig nu : grå tränings byxor, svart linne o svart polo över...
Har du för smink idag : det vanliga - foundation, 'små kulor', ögonskugga, eyeliner o mascara
Äger du för skor : måååånga olika *s*
Har du för storlek i skor : 37 oftast
Läser du för bok : -
Ska du göra nu : sätta mig på balkongen... :-)

Utmanar alla som vill, skriv gärna en kommentar - så att jag kan läsa dina svar ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar ;)

2009-04-16 @ 16:42:51
Postat av: Tanja

Kan denna lastbilschaffis heta salah so mdu skrev om?

Eller det är kanske någon helt annan :)

2009-04-16 @ 16:46:04
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hehe, jag skrev ju det på fel inlägg så det är lätt att missförstå ;)

Allt toppen! hoppas samma där :)

2009-04-16 @ 18:48:14
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0