Värme...

...är bra och skönt!!! 27,9 grader utanför köksfönstret! Inga fel alls ju. Men det känns ju lite så där att behöva åka iväg och jobba, men det är skönt att det inte är till en fabrik man ska åka och ställa sig i. Kommer ju att vara på rull och då är ju detta väder oerhört skönt. Men bara för att jag säger det så kommer det väl inte förvåna mig om det kommer komma in ett oväder med snöstorm och driv is! *håller tummarna för att värmen stannar och att snön inte kommer tillbaka på ett bra tag* Snart ska jag gå ner och hämta upp tvätten... så får det bli att vika iordning och lägga in den imorgon när jag kommer hem, kanske tom. kan ta och röja i en utan garderoberna med! ♥



Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0