'kors i taket'

Kan du tro att det är sant!? Jo, jag tänkte blogga lite... var ju ett tag sedan och har fått lite smisk på fingrarna för det! haha... Få väl ta och bättra mig för mina trogna läsare ;) Vad har hänt i mitt liv då?

Bjuder på ett litet kollage...


Det som inte är med på bild... (?) Har inte hänt! Jo då, visst har det det, nog för att jag försöker vara med och ta lite bilder på nästan allt som händer så hinner jag Inte med allt, men ni som har mig på f.b vet nog lite mer än vissa andra... Men det har iallafall blivit kräftfiske, kantarellplockning, jobbat på skjutbanan, lastbilskörning, sömn, krogen, födelsedagskalas, träffat vänner... Ja, allt som gör livet glatt! ;) och till helgen är det Noramarken - ett måste!!

Och som vanligt är det en liten stund kvar innan jag ska iväg och jobba, rökningen gör sig påmind väldigt sällan och suget lika så - känner mig riktigt duktig!!


1120!! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Min första tanke var när du skrev om rökningen var att:Tack underbara unge för att du vill leva utan sjukdomar som rökningen för med sig o allt vad de innebär...TACK!!!!

2009-08-24 @ 20:48:55

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0