Alla hjärtans dag!

hjärta                    hjärta
hjärta hjärta         hjärta hjärta
hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta
hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta
hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta
hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta
hjärta hjärta hjärta hjärta
hjärta hjärta hjärta
hjärta hjärta
hjärta
!

Dagen började med ett leende på läpparna, bryggde kaffe, kollade på solen på den blåa himmeln utanför fönstret. Vart en biltur med vännen. Senare ikväll ska jag över till en kompis på middag... Bara det inte blir blodpudding!! *håller tummarna* Just ja, om jag skulle ta och göra ett födelsedags kort?... Hmm... undra vad det ska föreställa?? *fniss* Nu vet jag! Fast vet inte om jag vågar... känner ju honom inte så jätte bra - bara gumman som gör! Får bjuda på ett glas vin ist... *skål*

Kommentarer
Postat av: mamma

Blev inte blodpudding ellerhur? Måste berätta vad Bille sa när han såg korten på dig i din blogg, de är ju ett kort m dig o en stjärna, jag sa till honom att titta på den bilden är de två stjärnor.Svar: Ja isåfall är de är en stjärna på alla de andra bilderna.Gulligt va??Kram från din mamma

2009-02-14 @ 21:59:21
Postat av: Anonym

Meeennn, ååå... den söta ungen!!! :)

nä, ingen blodpudding!! filé och klyft potatis :) mycket gott!!!!... go natt!!!

2009-02-15 @ 04:56:32

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0