Men va fan - FOCUS!

...vänta - måste skratta klart!... *haha*

Fick ett sms för någon timme sedan om inbjudan till 30 års fest... Min tanke "Jasså, fyller hon med 30 i år..." Hur jävla dum får man vara?? Vi gick ju 1:an till 9:an tillsammans... Klart att hon med fyller 30! Att gumman gör det med har jag ju tagit som en självklarhet iom att vi pratat om en gemensam fest, fattar inte hur jag tänker ibland, okey - ofta då! Så i år är året då sista kullen av oss 70-talister fyller 30 år! Känns helt sjukt!! 30... år... det är 10 950 dagar i runda slängar, men det känns ju inte så gammalt egentligen, känns det som - fick mig en större chock då jag räknade ut hur många mil jag kört med lastbilen!

*ler* vad är det som händer?... Fick just denna låt överskickad på msn... "Truckdriver song" dock hittade jag inte den med den rätta gruppen som jag fick, men ändå - det är ju så här vi är vana att se den... Tack C! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

"så lite så som sagt! passar en trucker böna... ;)"

2009-02-21 @ 18:08:08

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0