Om man vill, så går det!

Och fan vad jag har gått... *skratt* Heeela vägen hem från jobbet, hela en mil... undrar om det inte är längre än så faktiskt! Borde det nästan vara!!! Men nu ska det bli skönt att strax få krypa ner i  sängen... Var ju bara tvungen att kolla FaceBook - MafiaWars och sen blogga lite! Att man kan bli så beroende av någonting som man inte har haft förut. Men det är väl likadant med kärleken - när man hittat den vill man bara inte släppa taget, inte för att jag kanske känner någon större kärlek till FB - MW eller bloggen, men ändå... (är nog lite väl trött just nu som associerar det så - men ändå liksom) Nä, nu blir det verkligen sängen för mig innan jag börjar se dubbelt! Undra bara vilken låt som får symbolisera denna natt??? Hmm... Får nog bli den här... Håll till godo! ♥


Def Leppard - Love Bites

Tur att den här låten inte spelades på Rock klassiker när jag gick hem i snön... då hade jag väl hamnat i trans och hånglat upp en lycktstolpe *skratt* Men kolla in trummisen - Om man vill, så går det!  [Sör bara´!] Är bilden för liten? så finns en lite större version här. Go natt! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej måste vara skönt att få krypa ner i sängen efter en sån lång promenad.De sägs ju att den bästa motionen får man på morgonen före frukost, så du är på rätt väg...hihi nu var jag rolig,på rätt väg!!!KRAM

2009-02-05 @ 13:35:53
Postat av: tess

ja, mamma har humor! skratt

2009-02-05 @ 13:39:03

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0