sjuk - sjukare - sjukt

När jag är helt f**king uttråkad som jag är för tillfället med näsan sönder fräst och ett smärre dunk i tinningen vet jag inte vad jag ska ta mig till... Skönt att vara hemma visserligen istället för att vara instängd i en lastbil i åtta timmar så som jag mår just nu - MEN ÄNDÅ!!! Jag är inte den som bara kan lägga mig i soffan och kolla på tv, eller sova bort några timmar. Det kryper som bara den i kroppen! Men jag är sjuk - bara att acceptera... Bläääääää... Blääääää... Blääääääääääää!!! Så, nu har jag klagat klart... Bläää! Så... Fääärdig! (jävlar vilken dålig humor jag har - och ännu sämre vart den nu märkte jag)

N - iiiii - ssss - eeeeeeeeeeeeeeeee... *smile*
lika bra... så har jag fått det ur mig med! ♥

Kommentarer
Postat av: therese

Men Gumman klaga på du bara. själv råkade man somna till ett slag här men nu är man i farten igen ska kolla på kanal 6 nu. Krya på dig gumman

2009-02-19 @ 21:07:31

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0