snart dax...

...för sängen! Har längtat hela natten - ville verkligen inte åka och jobba igår kväll, ville bara stanna hemma! Men jag överlevde natten i vilket fall som helst. Telefonen var ovanligt tyst... Fick reda på att den inte hade någon teckning då en kollega ropade över radion och frågade om allting var okey, då han försökt få tag i mig i någon timme... Men nu är jag hemma och ska ta och krama kudden hårt! ♥

Som nattens låtar... Dessa!
       
 Red Jumpsuit Apparatus  - Your Guardian Angel
            Poison - Fallen Angel                      

Kommentarer
Postat av: mamma

Gomorron!! Jag kan bara säga att jag förstår dig, ibland, oftare o oftare känner jag inte heller för att gå o jobba, men man går ändå.Pappa, han som vill jobba, är kvar hemma, men så är man nog, hade man inget jobb så skulle man nog inget hellre vilja än jobba.Så vi har allt de bra ändå!!! KRAM

2009-02-04 @ 12:19:01
Postat av: tess

jo, visst är det så! oerhört glad att jag har mitt jobb... men ibland så... men det är mest vädret som gör att jag inte vill iväg. fast nu har det varit bra, och snart kommer väl våren - någon gång! =)

2009-02-04 @ 14:07:51

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0