tillbaka till verkligheten...

Vart inte nå seriöst skrivet under helgen, tänkte ta igen lite nu när krafterna är på ingång och ännu en jobb natt väntar! Går dagen tillbringade jag mest hemma i soffan, förutom en liten promenad på eftermiddan. Kollade på två filmer; Holiday och In America, båda gick på tv... Oj va jag grät... Men vet inte riktigt om alla tårar vart tillägnade filmerna, grät tom till Ice road truckers nämligen... *s* Så det kan bli!

Måste försöka glömma mitt förflutna med lögner och svek! Det får inte förstöra för mig nu! Jag är redo att ta tjuren vid hornen - vart ett smärre missförstånd i helgen, det var absolut inte meningen att det skulle bli så!! Men ibland hör mina öron bara det som de har hört så många gånger förut... Min hjärna pusslar ihop till något som bara blir fel! De hjärnspöken jag haft ska jag sluta mata - jag ska svälta dem så de försvinner... Ingen av dem som sårat mig så enormt mycket finns kvar i mitt liv, så varför ska spökena finnas kvar? De ska bort - en gång för alla! Så dä´så!!! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Idag är första dagen på ditt liv, låt inget gammalt förstöra, glöm det. Öppna dina ögon så ser du den kärlek du är värd.Kram mamma

2009-02-02 @ 17:28:51

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0