Usch!

Vart sen ner till Örebro inatt, min skjuts hade redan hunnit åka hem (tidigare än vanligt, annars brukar det passa riktigt bra att åka med honom till och från jobbet) Var tvungen att lossa stycket på terminalen som var på bilen - sen var det tomt! Så detta var femte turen från Sundsvall i år där det nästan var tomt ekipage. SÅÅÅ roligt att köra - NÄ! I och med att jag vart sen ner så låg jag kvar i lastbilen i 1,5 timme tills bussen skulle in till stan. Riktigt mysigt när man bara ligger där, lyssnar på latbils trafiken på parkeringen och snörvlar och vill hem så snart som möjligt, hade ju kunnat gå... Men ORKA!!! -7 grader ute... Brrr...

Varför ska man må ännu sämre över att vara hemma från jobbet när man är sjuk - än vad man redan gör av alla basiller??? Jag känner mig som en skurk - men alla kan ju bli sjuka! Det började med ont i halsen igår när jag vaknade, senare huvudvärk och snorig. Sen på kvällen när jag jobbade började det göra ont i öronen, under natten kände jag att tandköttet var svullet - det har nu lagt sig, men det värker i käken... ÅÅåååå... Jag vill inte vara sjuk!!!! Men nu har jag fram tills måndag kväll att friskna till! En lotsfirma hoppar in istället för mig under två nätter - det är oxå en sak som gör att man drar sig för att vara hemma i onödan. Någon annan måste ju ut istället för mig. Men de är ju beredda på att få åka iväg när någon ringer, sitter väl alltid någon gubbe och väntar på att få jobba - iallafall som det är nu med kriser och allt! Så jag hoppas att det var någon som vart glad att få jobba istället för mig... ♥


Kan ju känna mig lugn över att det är inte bara är jag som är sjuk - utan även denna scen med Sissela Kyle, Robert Gustafsson och Anna Björk ... 'Tjensnack på sjukhuset'. Nu vet jag ju vad jag kommer att sysselsätta mig med! Vet du? *haha*  Thanks god for YouTube!!
*prosit & snörvel*

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0