ÄLSKA - HATA - ÄLSKA - HATA...

Inte en natt till med halka!! VILL INTE, VILL INTE!!! Jag älskar mitt jobb... men det finns fan gränser! Kvällen började med besök på verkstaden - trasig luftbälg. Vart sen kvarhållen på terminalen för att släpet inte var färdig lastat vid avgångstiden! Sen denna jävla halkan!!! *skrika* Vill inte ha att göra en natt till med den!!! Jag har fått nog!! Jag är less!! Var ännu närmare nu att åka av än sist det var nära. Ville bara ställa bilen och lifta hem. Är det någon som vill ha mitt jobb under vintern så är det bara att höra utav sig - högstbjudande får det! LOVAR!!!

Ska gå och lägga mig och gråta nu... Vill vakna utav kvittrande fåglar utanför fönstret. Vill känna solens strålar värma... JAG VILL, JAG VILL!!! Men får vänta... Denna JÄVLA väntan!!! VARFÖR???


Kommentarer
Postat av: mamma

Är så glad att läsa att du är hemma välbehållen, iallafall kroppsligt, förstår att du har de jobbigt med halkan.Här skiner solen nu o de är åtta pluss, hoppas, håller tummarna för att de ska gå bra för dig!! Kram mamma

2009-01-09 @ 11:56:25

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0