Då var det dax då!

Inlägg nr 100!!! Hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA!!!

Vad har jag då gjort inatt när jag inte har jobbat? Ja, om jag bara visste vad jag hållit på med så vore jag nöjd, vart nästan galen några gånger! Fick iordning på lite utav det, tror jag! Men det får syster avgöra! Våra ser nu identiska ut i grunden... men inte i resultatet... Visserligen är ju inte ALLT lika, men koderna...GAAAAA!!! HA ha... Fan det är skratt retande! Får väl kanske fortsätta en annan dag för nu orkar jag inte mer... Var några gånger på väg ut i köket för att hämta vin flaskan... Men lagom då kom jag ju såklart på nå "bra" som jag skulle göra... vet inte om det vart bättre än förut som sagt... Men den där vinflaskan... Den hade varit god, men får väl spara den till helgen ist! Fast det känns nästan som att  jag har druckit upp den... alldeles seg i huvudet! Har nog tänkt för mycket! *nickar* japp... Snurrigt!

"Om du försöker ignorera en knackning på din dörr, skrik då inte "nej!" när någon frågar "Är någon hemma?".

-Nalle Puh


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad svamlar du efter? Fattar inte ett dugg!!!!

Som vanligt tänker du säkert nu!!!! Mamma

2009-01-07 @ 14:58:43
Postat av: jag

kan nog ha berott på att jag var lite trött när jag skrev! pysslade med H´s blogg... =)

2009-01-07 @ 15:25:03
Postat av: Helena

ojoj om hon bara visste den lilla mamman...hahaha

jag tycker de blir jätte bra...kram

2009-01-07 @ 19:12:58
URL: http://inami.blogg.se/

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0