gratis är gott!

Natten har gått jätte bra, vart dock väldigt törstig på vägen ner. Stannade till i Västerås - hoppade ur lastbilen och gick bort till grillen. Killen i luckan "kör du lastbil?" Jag svarade "ja det gör jag". Han frågade vad jag skulle ha och jag svarade en Cola, du får den... Du är den första tjej jag ser som kör lastbil! Varsågod! Bara tacka och ta emot... Hade tänkt att ha den sista skvätten här hemma i soffan men så vart det inte... Den står kvar på lastbilden där jag ställde den när jag skulle låsa förar dörren *suck* Sen kom "tre lingons" kollega, vi små pratade om väglag och hur mycket vi kör om nätterna. Tankarna på Colan var som bortblåst och jag åkte hem... Vill ha mig gratis cola!!! =( Vill ha, vill ha!!! Nu kommer den stå där tills på måndag morgon då min kollega kommer och hittar den... *skratt* Ja ja... man kan ju inte få allt! Livets hårda skola!

Har hittat en ny favorit låt som jag tänkte dela med mig utav...


rainbow - all night long

Men det vart svårt att hitta en video som ger låten rättvisa. Men riktigt skönt sound i lastbilens högtalare!! "Hittade" den så klart på Rock Klassiker! VILKEN GRYM RADIO STATION!!!

Tack för mig och go natt! *ridån går ner*

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0