Hmm...

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om! Är trött som satan, men kan ändå inte somna... För mycket tankar i huvudet!

Natten har iallafall gått bra... Hamnade i ett roligt telefon samtal nästan hela vägen neråt... ojojoj va man kan prata när man är trött! Men tur att man vet en gräns för vad man kan säga och inte säga *s* lätt att det kan bli lite för mycket information om vissa saker! Men det jag fortfarande undrar över är... "i vilken ände blir man nervös?" Frågeställaren - en aningen trött och gäspande chaffis med grym musik smak!

Nä, om John Blund skulle kunna ta och behaga komma hit snart... skulle vara ljuvligt!!!

ps. Fest på lördag! Ljus-partyt inställt! ... Lämna en kommentar om du vill komma! ds. ♥
ps2. mamma - jag tog den vanliga vägen... den var i mycket bättre skick än i går! =) ds2...

Kommentarer
Postat av: mamma

Fattar inte riktigt, jag börjar en kommentar o så vips är allt borta. Ville bara säga att vara nervös är bra, då brukar allt gå vägen eller iallafall inte bli så illa som man har fantiserat om, tycker iallafall jag.Kram mamma

2009-01-22 @ 13:00:59

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0