inlägg 94

Skulle vara roligt att veta vem/vilka det är som läser min blogg, några vet jag ju visserligen, men skriv gärna ändå ... Är ju snart uppe i 100 inlägg - så jag är lite nyfiken! Du kan väl lägga en liten kommentar i inlägget... Vem du är och hur du hittat bloggen! Byte ut besöksräknaren för några dagar sedan, så den har inte varit med från början tyvärr... Annars hade det ju varit roligt att se det totala antalet med! Får plusa ihop för varje dag de som blivit registrerade i statistiken på "mitt konto" ist...
Tack på förhand! =)

Kommentarer
Postat av: Therése

hejhej! din namne från karlskogatiden här. tycker att din blogg är jättefin. kramkram

2009-01-05 @ 16:12:45
Postat av: mamma

Ja så var de ju lilla mamma som håller sig uppdaterad oxå!!! Kraaam

2009-01-05 @ 22:22:39

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0