Natt bloggeri!

Mitt huvud är alldeles tomt - som vanligt tänker ni - Ja, faktiskt så är det så *s* Men det är tillåtet, ibland... En natt kvar att jobba innan helgen´s ankomst. Veckorna går oerhört fort när man jobbar ständig natt, och dumt nog går helgerna ännu fortare... Va skönt det skulle vara om man kunde få helgen att gå lite saktare. Då skulle man kunna hinna med lite mer saker! Men så är det ju inte tyvärr... Det är ett skit att jobba fredags natten!! Man sitter där, iallafall var det så första sommaren när jag jobbade att vännerna ringde och ville  ha med en på div saker. Nu har de lärt sig... *suck* Känns inge roligt att behöva tacka nej bara för att man ska iväg jobba då alla andra är ute och har roligt! Men tyvärr måste man ju det!! *deppigt*

Längtar till sommaren nu... Visst är vintern fin - snöig och kall. Men sommaren - den är varm, skön och energi givande!!! Det är precis vad jag skulle behöva; ENERGI! Mörkret suger musten ur mig! Mörker, mörker och ännu med mörker... Det märks på nätternas telefon samtal om inte annat, vi svammlar om allt och ingenting. Skulle vara roligt att spela in ett helt samtal som kan vara i en timme eller två... eller inte! *skratt* Mycket dumt som blir sagt! Tex...

- Jag är hungrig!
- Jag har en saftig klubba du kan få suga på...
(jag brister ut i skratt, och efter sisådär 5 sek fattar den generösa chaffören vad han sagt och försöker förklara sig - oj va vi skrattade)

eller...

- Du har ett rep hängandes bak på släpet!
- En röv???
- Nej, ett rep!!!
(det skrattar vi åt än idag, grejen var det att han som hade repet hängandes hade usel mottagning på mobilen och hörde typ nada... men vi två andra i samtalet bröt ihop!)

Kanske inte låter speciellt roligt när man bara läser det rakt upp och ner... Men jag lovar, tårarna rinner av skratt när vi sätter igång!! Skönt att ingen av oss är speciellt prydd - eller, jag har nog blivit härdad!!! *skratt*

Men nu är det läggdax... Simma lungt! ♥

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0