tårar, ilska och ... goá vänner!

Det kan väl sammanfatta de senaste timmarna... Lite överdrivet med tårar kanske, men ilska och besvikelse i allra högsta grad! Beställde de stolar jag så länge velat ha, men som plånboken inte riktigt haft stöd till för att köpa. Men i måndags hittade jag dem - så fina och nedsatta i pris! Kunde det bli bättre?? Ringde och bokade 4 st, hittade skjuts med stor bil och vi åkte dit... men det fanns inga stolar till mig. Inte i någon av stans butiker med mitt namn på. Men nu har jag bokat 4st nya stolar, och de ska ringa när de komit in *håller tummarna* Vill verkligen ha dem!!

De goá vännerna är de som står ut med mig på nätterna *s* Eller så är det jag som biter ihop och får stå ut med dem!! ;) Men det känns skönt att ha dem ett samtal bort. Bara sitta och kunna snacka bort tiden... Blir för enformigt att bara sitta och lyssna på radion, speciellt en natt som denna. Körde över Uppsala istället för över Sala - den ordinarie vägen skulle ha varit rent bedrövlig att köra! "Isig och jävlig" för att citera ordagrant. Men det resulterade iallafall i att vi alla kom fram helskinnade och med lite högre lön nästa månad (övertid tycker vi om!)

Go natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Klokt av dig att ta den andra vägen!!!

Förstår att du blev ilsk när inte stolarna fanns,men den som väntar på nå gott.....

Ta den längre vägen inatt oxå, låter jobbigt med is o så. Mamma!!

2009-01-21 @ 17:43:24

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0