Shit alltså!

Leker med tungan över den lena och blanka ytan... *haha* Ja, alltså... min nylagade framtand! Inget annat! Men det är väl typ det jag har gjort hela natten förutom att ha läst några rader i ett sms som nästan fick mig till tårar! Och det vart ju inte bara en gång jag läste det!

'Tja, läget i natt värmen? Jag såg i din
blogg att du verkar ha det lite tufft nu,
men jag kan ju utan att känna dig mer
än över telefonen och internet säga att
jag tycker du verkar vara en otroligt rolig,
spontan, spännande, klok och kärleksfull tjej
[...] '

Underbara vän! Tack för det du skrev. Alla mina vänner tycks ha en helt annan bild av mig än den jag trodde att de hade. Jag vet inte riktigt varför... Just nu är jag som en svamp som bara suger åt mig alla fina saker ni säger! Varför har det inte varit så förut? Vad gör jag nu för annorlunda för att få höra dem?... Kanske valet av vänner som ger mig denna känsla av att känna - fan va bra jag är! *haha* Och härom dagen läste jag ...

              'Du är en underbar frisk fläkt och en riktig toppensnäcka som gör livet roligare!!' 
                                                                                Tack C!



'Byssan lull, koka kittelen full...'  Go natt!


Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0