I will go home!

För nu är det helg för min del, Sååå underbart skönt! Har nu endast 300 mil kvar till semestern, men tänkte passa på att ta en liten mini semester för att mjuka upp lite så jag inte får en chock av att vara ledig!... Och sen passa på att bli lite bortskämd av mor och far! Aldrig fel! Det kommer att bli en perfekt uppladning känner jag... För det är ju faktiskt Nora dagarna och då måste man ju bara hem! Bland annat SATOR spelar juuu... - Min låt! -


Sator - I wanna go home

Och hem kom jag även efter denna natt på vägarna! Riktigt sur hade jag blivit annars kan jag säga! Har funderat lite på om jag ska ta och packa nu eller om jag ska ta det när jag vaknat... Hmm... Kan ju lägga fram det jag ska ha med mig. Ja, det vore ju en idé! Ska vänta in en kompis som ska med och som slutar kl 16. Sen efter det bär det av! Fan vad jag verkligen vill HEM! Det liksom bara pirrar i hela kroppen - ja, jag är lite underlig! Men ingen är perfekt, inte ens jag (ibland, eller ganska ofta kanske)


Sova nu kanske... Tråkigt - Men nödvändigt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så kul att du känner så för att komma hem o inte tvärsom,klart du ska skämmas bort lite!!!Ses snart,kram mamma.Välkommen hem!!

2009-07-03 @ 14:18:57
Postat av: Trycker Morgan

Tja på dig...

Va det bra i Nora??

Idag ska jag åka mersa djävulen... så jag har ingen radio ikväll men vi har ju luren....

Hörs senare i dag...

Kram

2009-07-06 @ 00:14:19

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0