Noradagarna!

Sator, bada, The Poodles, öl, 'Sex on the beach', skratt och förvirring! Ja, det är så det har varit...

På fredagen hade jag ju tagit ledigt för att åka 'hem'. Fick sällskap av J dit, mamma och pappa bjöd på grillat på altanen. Sen vart det att åka ner på stan och kolla läget, men va dåligt med folk det var! Vart en sväng ner och kollade på systers nya lägenhet; Jätte fin! Stora rum och nära till stan och kusin. Sen upp till torget igen, kollade Sator (MIN låt spelades... men vart ändå besviken) Roligt att ta med en kompis och det är manfall i stan :-/ Men det vart en del skratt och kommentarer om div ansiktsuttryck, klädslar och annat. Efter det var det hem att sova ... Eller rättare sagt, försöka att sova! Regnet bara öste ner, åska och muller. Tur att jag tog med datorn! Lördagen vart det att åka och bada, fick sällskap av mamma ner till campingen. Det var riktigt varmt i vattnet, nästan lite för varmt! Senare på kvällen vart det en promenad ner på stan igen. Hem till syster, och sen upp till Terrassen. Lite mat, några öl och en massa skratt!!

'Men Magnus, har du ritat på dig?'
'Nej! Det var inte jag [...] Dumt att somna hos en tatuerare!'

Skönare människa finns inte! Vart en del andra kommentarer oxå, men vet inte om jag vågar skriva dem här... (eller så är det jag som inte kan diktera så bra) Mamma och pappa gick hem och det vart en öl till för mig. Ringde taxi, men hamnade på torget framför scenen igen. Tanken var ju att bara stå där på fredags kvällen iom att det var så dyrt så jag kände att det räckte med en kväll. Men va fan, vakterna hade gått och ingången stod öppen... Så var jag inne igen! Min fösta tanke 'Va fan gick vi ut igår för? Skulle ha rockat loss här ikväll ist!' Men det är ju sånt man tyvärr inte vet i förväg. Folket hade vaknat till liv och det var en skön stämning. Fick ringa taxi för andra gången då jag inte ville lämna pudlarna. Hem, sova, duscha, packa, hämta syster och son, äta, buss hem... REGN! Satt på resecentrum 45 minuter och väntade på nästa buss, kände inte så mycket för att gå. Satt och kollade på AIK supportrarna som tog tåget hem igen efter matchen mot ÖSK. Vet inte hur det gick, men AIKárna var väldigt tysta... Sen hemma igen!

Idag kommer lillasyster och ska följa med på jobbet... ROLIGT! Första gången hon ska åka med - Vet att jag säkert har skrivit det förut, Men jag är så glad att vi funnit varandra igen! Älskar dig!


300 mil kvar till semestern! Love-eee-Ly!!!

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0