...

Sushi på East West Sushi på söndagskvällen med K, klädtvätt i min ensamhet (konstigt), 30 års kalas hos T, en Hoff och en Phil Mickelson på Pitchers med C och J... Det är väl i stort sätt det jag hunnit med sen sist jag skrev. Men jag tycker att det räcker bra, semestern fortsätter... Ljuvligt! Njuter verkligen stenhårt.



b
i
l
d

f
r
å
n

f
ö
r
r
a

v
e
c
k
a
n

För som jag sa tidigare ikväll så är det det här jag kommer att minnas då jag sitter bakom ratten igen på fredagskvällarna/nätterna. Alla sjuka samtal, alla skratt, alla glada minnen... ♥


Go natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina minnen är värda att spara på och ha att plocka fram när världen känns jobbig....

2009-07-21 @ 11:23:44

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0