Vilket väder!

Blå himmel, lätt regn, sol, ös regn, fullmåne, tjock dimma, stjärnor, regn... Kan ju bli galen för mindre, allt på en och samma kväll/natt. Och sen denna trötthet på det *suck* Men nu är jag äntligen hemma! Klockan har sprungit iväg och jag måste ta och sova... MÅSTE få mina timmar 'inatt', ska ju ha en heldag med C! Ska bara skriva av mig lite...

Jag tror det här har varit en sån natt då alla låtar på radion ha gett känslor och tankar till nära och kära... Höll på att brista i gråt då tre låtar på raken spelades och jag började tänka på J.B...

Spellista från Vaken med p3 & p4... 02:35 Bo Kaspers Orkester "Brev" 8 02:40 Sanna Nielsen "Empty Room" 02:42 Colin Firth & Pierce Brosnan & Stellan "Our Last Summer" Mamma Mia - The Movie...
 
Ibland känns det som om allt bara förföljer mig, när jag känner att jag har distans och att jag faktiskt klarar mig och jag har människor i min närhet som bryr sig! Då kommer det någonting som gör att man minns. Har så lätt för att koppla ihop texter med händelser och personer - nyttigt eller ohälsosamt? Men visst ska man minnas, dumt vore det ju annars. Det är ju det som format mig till den jag är, men inte alltid den jag vill vara! #2


Go natt!

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0