Att jag inte vaknade!

Har legat och snurrat i sängen ett tag... Ville bara inte gå upp! Varmt under täcket och grått utanför fönstret *suck* Bestämde mig iallafall för att gå upp och kommer in i badrummet... Va sjutton!!! Förstod först inte vad som hade hänt, alla shampoo, balsam och dusch kräms flaskor låg på golvet... Aaaa... fästet till stången där hyllorna sitter hade gått sönder. Men va det måste ha låtit! Så tungt sover jag! Men imorgon måste jag försöka komma upp lite tidigare, ska ju på utbildning genom jobbet kl 16. Vill ju ha lite vaken tid här hemma innan.

Apropå jobbet och sen mitt inlägg nedanför... Man ska inte förvänta sig att alla andra är som en själv i trafiken och underlättar omkörningar för de som vill om! Ska sluta vara så snäll och hjälpsam! Hade hunnit om, om inte idioten hade gasat på sista biten!


Sköt dig själv och skit i andra! ♥

Kommentarer
Postat av: Tuffa TruckerKingen

Man ska ha inställningen att alla andra i trafiken är idioter och kan få för sig vad som helst när som helst!

2009-06-10 @ 14:16:11
Postat av: Tess

Jo, jag vet det tyvärr...

2009-06-10 @ 16:06:15
Postat av: Tuffa TruckerKingen

Glömde ju att säga att Scania ÄGER! hehe

2009-06-10 @ 21:33:45
Postat av: Tess

Volvo, volvo VOLVO!!! :-)

2009-06-11 @ 04:38:39

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0