Fullt upp!

Vaknade av ett sms vid halv tolv... Utbildning på torsdag om de nya hand datorerna i lastbilarna, och jag som trodde att jag skulle få slippa det! Men icke!! Aja, blir någon timme övertid allafall. Sen somnade jag om, vaknade, somnade om och vaknade vid halv två. Upp och fixa, iväg och lämnade tillbaka de kläder som var förstora från ellos, handlade mat... Sprang på en kollega från jobbet, oj vilken natt han hade haft. Kört på två älgar med 10 minuters mellanrum - det är skill! Pumpade däcken på cykeln. Sen vart det en sväng till solariet... så oerhört skönt! Hem, diskade, laga mat, åt och nu sitter jag här och varvar ner och skriver på Facebook och i bloggen innan jag ska iväg och jobba!

Vill tacka C igen för i lördags, så oerhört trevligt. Vart ju att kolla fotboll (fiasko) och sen Singstar - attans va duktig jag var, klassade ut alla... Eller? Nja, inte riktigt! Greppade nog aldrig mikrofonen ens... men det gjorde väl inte J heller? *haha* Men C och R var ena riktiga hejare på det där! Sen vart det ju Harry´s - alltid lika roligt! Men kan inte släppa kvällen helt...!


Trevlig kväll på er!

Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0