Helgen!

Underbara vänner, sol, bad, picknick, krogen, grillning och ben and jerrys ice cream... Kan man begära mer av de underbara dagar som den här helgen har bestått av?

Sitter nu i soffan och försöker förstå vad mer som har hänt den här helgen. Allt vart bara så konstigt! Känner mig alldeles tom inombords. Vet inte vad jag ska tycka eller känna. Kan bara säga att jag inte är förvånad! Varför skulle jag få vara lycklig, varför trodde jag att Han var den rätte, Varför? Men det är väl menat att det är någon annan Jag ska få göra lycklig, någon annan som ska få göra Mig lycklig... Satt hemma hos C ikväll och tittade upp mot molnen 'Vart finns du?'

Har fått höra så mycket positivt den här helgen så att jag nästan blivit högfärdig. Nä, inte riktigt kanske. Men det är väl på tiden kanske att jag får börja att ta åt mig av det...

Kan inte skriva mer nu även om jag skulle vilja! Allt är bara en stor röra i mitt huvud. Hur ska jag någonsin kunna lita på någon mer igen? Vad är sant och vad är det som sägs bara för att den andra tror att det är det 'rätta' att säga... (?)


Nej! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Kärleken finns bakom nästa hörn,fast du kanske inte ser den.Men man måste kanske kämpa för att få den,ge inte upp,kärlek betyder att man måste både ge och ta,och när man väl fått den måste den underhållas.Kärlek är en färskvara och inget att ta för givet.Kram mamma

2009-06-29 @ 18:05:04
Postat av: tess

självfallet är det så! men att ge och ge och ge... orkade inte!

2009-06-30 @ 05:06:01

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0