Natt!

Ja, det är precis vad det har varit... Nu är det bara en regnig morgon! En regnig morgon med kvarvarande ilska efter nattens händelse. Skulle köra om en lastbil på e4an (1+2  filigt) ner mot Gävle - gör som vanligt... blinkar och kör ut i vänster körfält. Gasar och gasar, men det börjar lastbilen jag ska om också göra efter en stund... Han släpper inte av en milimeter trots att han har skyldighet att göra det. Körfälten börjar strax gå ihop, tror att han i sista sekunden ska sätta foten på bromsen... NÄ! Det han gör är att blinkar åt vänster. Öhh... BROMSA ISTÄLLET!!! Men inte. Det fick Jag göra. Om det inte hade varit för att det hade varit möte hade jag bara fortsatt... men kände att jag inte ville sluta mitt liv så där! Hade varit hans fel och jag hoppas att han hade lärt sig någonting. Man beter sig inte så där! Men jag är glad över att vara hemma igen! ... trots regnet!!!

Så nu ska jag passa på att lägga mig... försöka slappna av.
Älskar att somna till regnet smattrande mot fönsterkarmen!  Go natt! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja man kan ju hoppas att den chauffören läser din blogg o ser vad han kunnat vara ansvarig till!!! Visst finns de idioter på vägarna,men man undrar av vilken anledning man gör så!!! Skönt att de gick bra,det får ALDRIG hända dig nåt!!!!Din mamma

2009-06-10 @ 10:20:07
Postat av: Patrik

Det är ditt ansvar att se till att du har fart nog att kunna köra om en lastbil inte någon annans.. kan du inte räkna ut att du kan köra om är de bara släppa av på en gång å lägga sig på sin plats bakom.. hade du dock varit om me nästan hela bilen.. då hade de varit hans ansvar.. men inte om ni ligger sida vid sida.. då är de upp till dig..

2009-06-10 @ 10:53:10
Postat av: Tuffa TruckerKingen

Störst går först s



Skämt & sido skönt att inget hände förutom stukat EGO

2009-06-10 @ 13:19:40
Postat av: X

men får de verkligen gasa när någon ska köra om? låter helt och hållet sjukt!

2009-06-10 @ 13:36:37
Postat av: Z

Får man verkligen köra om hur som helst? ho ho

2009-06-10 @ 14:18:51
Postat av: Tess

det var inte hur som helst. jag kom ifatt en lastbil och la mig bakom, när det två filiga kom blinkade jag vänster och skulle köra om. hade hunnit förbi om inte chaffören hade bestämt sig för att gasa! suck men men...

2009-06-10 @ 16:10:52

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0