Ops...

I did it again... Men det var ett tag sedan sist (jag mådde så här) måste jag ju även tillägga!! Vart Midsommarfirande hemma hos C, efter en öl hos T. Vart sill, pärer och nubbe. Grillad fläskfilé, pärer och sallad. Kaffe och jordbubbstårta... Riktigt gott! Kan lätt konstatera att tack vare mina vänner - T, C, R, J och U så mådde jag riktigt bra! Mindre bra har jag mått idag... Vart ju en del dricka igår. Har hela dagen letat efter 'avstängnings-knappen', snurrat som bara den i knoppen. Är väl först nu på kvällen som det har avtagit. SKÖNT! Och det var ju ett under att jag kom hem inatt... Tack J! Vaknade i fosterställning med ett ömt ben, en öm armbåge och ett huvud, tänka sig *haha* Jo, men huvudvärken kan jag inte skylla på asfalten, eller en grävling den här gången! Undra hur fan det såg ut när vi kom farandes... pinsamt!


Ska väl försöka få i mig lite mat... ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Ojoj,sköt nu om dig gumman min!!

2009-06-20 @ 22:17:54
Postat av: HellBoy III

Va nog ingen Grävling förra gången heller.... s

2009-06-21 @ 12:50:26
Postat av: tess

senast jag låg på asfalten? jo då, det var det faktiskt!

2009-06-22 @ 01:10:00

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0