10%

Haft en underbar eftermiddag på stan med gumman! Strosade i affärer och gick på fik! Mysigt! Måste ju ta och berätta om mitt köp av min nya leggins jeans! *smile* Vi gick till Gina Tricot som jag hade tänkt... hittade legginsen som jag tänkt på, köpte dem och vandrade vidare. Kom till nästa G.T butik, hittade samma leggins fast i en annan blå nyans som jag hellre ville ha, dock var det en fläck på dem... Aja, det fick bli dem en då. 10% avdrag i kassan pga av fläcken... tog emot pengarna... 10% hmm... 120 kr... *min matematik är ju inte den bästa* men men... Ööö 120!!! vi gick snabbt därifrån! Byxorna kostade 299 innan avdraget! *smile*

Snart dax för att åka till jobbet... men först en kaffe med sötisen! ♥ FOCUS!




Kommentarer

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0