Buffé!



Har haft en trevlig lunch med gumman på Shanghai! Synd att klockan vart så mycket att hon var tvungen att åka iväg och jobba... Men det är snart dax för mig med! Fast det tar emot lite att åka iväg idag...


Måste ringa chefen och diskutera min övertid på 1,25 timme/veckan, han tycker det är för mycket och vill då ändra vårat "byt ställe". Men va fan... Jag vill inte byta i Hagsta!!! Om jag vill fortsätta byta i Tönnebro får jag bjuda på den extra kvarten det blir per natt, trots att jag redan bjuder på 2,5 timme i veckan... Blääääää!!! Och nu snöar det oxå! VEM FAN ÄR DET SOM HAR EMOT MIG? *skratt*

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för sällskapet. Det var gott o få lite mat i magen innan jobbet. Jag hann med en minut till godo hihi. Hoppas det går bra o köra inatt i vädret som är utanför. Är inte ett dugg avundsjuk idag.

Det är väl han där uppe (om han finns) som har något imot dig, för inte har jag det iaf. Kramar Gumman

2009-03-02 @ 19:50:27
Postat av: mamma

Hoppas nattens jobb gick bra!Har du fått tillbaka släpet nu? Vi hörs, kram mamma

2009-03-02 @ 22:29:17
Postat av: Anonym

har ett annat släp som tillhör åkeriet... vet inte när 'mitt' är helt igen :/

2009-03-03 @ 06:59:01

♥ Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0